معرفی قابلیت‌های ال‌سی‌دی‌های ال‌جی

شرکت گلدیران مدل‌هایی از تلویزیون‌ها و مانیتورهای ال‌سی‌دی ال‌جی را موسوم بهLB9R و LB5RT در سایزهای متفاوت و به همراه ویژگی‌ها و امکاناتی منحصر به فرد به بازار ایران عرضه کرده است.

 تلویزیون‌ها و مانیتورهای LB9R در سه سایز 32، 42 و47 اینچ و LB5RT در دو سایز 42 و 37 اینچ. سایز 32 اینچ را که نسبت به دو سایز دیگر تا حدی کوچک‌تر است، می‌توان برای جمع خانواده و در اتاق نشیمن، اتاق خواب و فضاهای کوچک‌تر مورد استفاده قرار داد. سایز متوسط  42 اینچی و سایز بزرگ 47 اینچ آن نیز برای فضاهای بزرگ‌تر مانند اتاق پذیرایی و یا سالن غذاخوری و برای جمع‌ها و میهمانی‌ها مناسب‌تر است. سایز 42 و 47 اینچ را به خصوص به آن دسته از خریداران گرامی توصیه می‌کنیم که خواهان دیدن فیلم‌های مطرح سینمای جهان و یا فیلم‌های محبوب و مورد علاقه‌ی خود در تلویزیون‌ها و مانیتورهای بزرگ ال‌جی هستند چراکه وضوح تصویر در مدل‌های جدید تلویزیون‌ها و مانیتورهای ال‌سی‌دی ال‌جی 768*1366 در نظر گرفته شده است و این امر در کنار عوامل در نظر گرفته شده‌ی دیگر مثل کنتراست محیطی بالا یعنی کنتراست  10000:1 و روشنایی تصویر 500cd/m2 و نسبت تصویر16:9 همراه میدان دید وسیع، سبب ایجاد تمایز بسیار دقیق و کامل میان رنگ‌های مشابه یک طیف می‌شود به طوری که می‌تواند نزدیک‌ترین رنگ‌های طبیعت را به خوبی از هم تفکیک کند و شما با تماشای تصاویر زیبای طبیعت و یا زیر دریا در تلویزیون‌ها و مانیتورهای ال‌جی می‌توانید دنیایی دیگر از رنگ‌ها را تجربه کنید.  همان طور که می‌دانید در ال‌سی‌دی‌ها ، پارامتر کنتراست بسیار حائز اهمیت بوده و به عنوان یکی از شاخص‌های مهم در ارتباط با کیفیت در نظر گرفته می‌شود. کنتراست در واقع تفاوت دانسیته‌ی نور بین روشن‌ترین رنگ سفید و تیره‌ترین رنگ مشکی را که یک مانیـتور ال‌سی‌دی قادر به تولید آن است  نشان  می دهد .


خروجی صدای W + 7W 7 مدل‌های جدید تلویزیون‌ها و مانیتورهای ال‌سی‌دی نیز این امکان را فراهم می‌آورد که صدا با کیفیت و شفافیتی بی‌نظیر و بدون هیچ‌گونه نویز و اخلال در سیستم صوتی پخش شود. همچنین طراحان ما با در نظر گرفتن محبوبیت روز افزون برنامه‌ها و مسابقات ورزشی و فیلم‌های اکشن و پرحادثه در دنیای امروز به خصوص نزد جوانان، درطراحی و ساخت مدل‌های جدید تلویزیون‌ها و مانیتورهای ال‌سی‌دی ال‌جی با تخصیص سرعت عکس‌العمل 5ms به این مدل‌ها آن‌ها را کاملا ً مناسب برای تماشای تصاویر دارای سرعت بالا و حرکات تند، نظیر مسابقات ورزشی طراحی کرده‌اند.

ادامه مطلب ...