معرفی قابلیت‌های ال‌سی‌دی‌های ال‌جی

شرکت گلدیران مدل‌هایی از تلویزیون‌ها و مانیتورهای ال‌سی‌دی ال‌جی را موسوم بهLB9R و LB5RT در سایزهای متفاوت و به همراه ویژگی‌ها و امکاناتی منحصر به فرد به بازار ایران عرضه کرده است.

 تلویزیون‌ها و مانیتورهای LB9R در سه سایز 32، 42 و47 اینچ و LB5RT در دو سایز 42 و 37 اینچ. سایز 32 اینچ را که نسبت به دو سایز دیگر تا حدی کوچک‌تر است، می‌توان برای جمع خانواده و در اتاق نشیمن، اتاق خواب و فضاهای کوچک‌تر مورد استفاده قرار داد. سایز متوسط  42 اینچی و سایز بزرگ 47 اینچ آن نیز برای فضاهای بزرگ‌تر مانند اتاق پذیرایی و یا سالن غذاخوری و برای جمع‌ها و میهمانی‌ها مناسب‌تر است. سایز 42 و 47 اینچ را به خصوص به آن دسته از خریداران گرامی توصیه می‌کنیم که خواهان دیدن فیلم‌های مطرح سینمای جهان و یا فیلم‌های محبوب و مورد علاقه‌ی خود در تلویزیون‌ها و مانیتورهای بزرگ ال‌جی هستند چراکه وضوح تصویر در مدل‌های جدید تلویزیون‌ها و مانیتورهای ال‌سی‌دی ال‌جی 768*1366 در نظر گرفته شده است و این امر در کنار عوامل در نظر گرفته شده‌ی دیگر مثل کنتراست محیطی بالا یعنی کنتراست  10000:1 و روشنایی تصویر 500cd/m2 و نسبت تصویر16:9 همراه میدان دید وسیع، سبب ایجاد تمایز بسیار دقیق و کامل میان رنگ‌های مشابه یک طیف می‌شود به طوری که می‌تواند نزدیک‌ترین رنگ‌های طبیعت را به خوبی از هم تفکیک کند و شما با تماشای تصاویر زیبای طبیعت و یا زیر دریا در تلویزیون‌ها و مانیتورهای ال‌جی می‌توانید دنیایی دیگر از رنگ‌ها را تجربه کنید.  همان طور که می‌دانید در ال‌سی‌دی‌ها ، پارامتر کنتراست بسیار حائز اهمیت بوده و به عنوان یکی از شاخص‌های مهم در ارتباط با کیفیت در نظر گرفته می‌شود. کنتراست در واقع تفاوت دانسیته‌ی نور بین روشن‌ترین رنگ سفید و تیره‌ترین رنگ مشکی را که یک مانیـتور ال‌سی‌دی قادر به تولید آن است  نشان  می دهد .


خروجی صدای W + 7W 7 مدل‌های جدید تلویزیون‌ها و مانیتورهای ال‌سی‌دی نیز این امکان را فراهم می‌آورد که صدا با کیفیت و شفافیتی بی‌نظیر و بدون هیچ‌گونه نویز و اخلال در سیستم صوتی پخش شود. همچنین طراحان ما با در نظر گرفتن محبوبیت روز افزون برنامه‌ها و مسابقات ورزشی و فیلم‌های اکشن و پرحادثه در دنیای امروز به خصوص نزد جوانان، درطراحی و ساخت مدل‌های جدید تلویزیون‌ها و مانیتورهای ال‌سی‌دی ال‌جی با تخصیص سرعت عکس‌العمل 5ms به این مدل‌ها آن‌ها را کاملا ً مناسب برای تماشای تصاویر دارای سرعت بالا و حرکات تند، نظیر مسابقات ورزشی طراحی کرده‌اند.

محدوده‌ی زاویه‌ی دید (مشاهده) نیز یکی دیگر از پارامترهای مهم در زمان انتخاب یک مانیـتور ال‌سی‌دی است (زاویه‌ی دید امکان مشاهده‌ی تصاویر از زوایای متفاوت بدون کاهش رنگ و شفافیت تصویر است) ، به همین جهت از دیگر ویژگی‌هایی که در طراحی و ساخت این تلویزیون‌ها در نظر گرفته شده، می‌توان به  دید استاندارد 178 درجه اشاره کرد .  امکانی که گرمابخش  جمع‌های خانوادگی  و فامیلی شما در لحظات تماشای فیلم و برنامه‌های تلویزیونی خواهد بود و همچنین خانه‌ی شما را برای میهمانا‌نتان به محیطی صمیمی و فرهنگی بدل خواهد کرد. هراندازه میزان زاویه‌ی دید یک مانیتور بیشتر باشد ، امکان مشاهده‌ی تصاویر از زاویای بیشتر با حفظ کیفیت ، فراهم می گردد.


ماشین زمان
تلویزیون‌ها و مانیتورهای   LB5RTبه خاطر مجهز بودن به هارد 80 گیگا بایت به ماشین زمان معروف شده است چرا که از توانایی ضبط فرمت‌های مختلف برنامه‌ها برخوردار است  و دارای سیستم XD Engine پیشرفته و فیلتر شانه‌ای سه بعدی دارای یک ورودی USB (با قابلیت پشتیبانی فایل های JPEG/AVI/DIVX/MP3)، یک ورودی AV، یک ورودی S-Video ، دو ورودی HDMI، دو ورودی component ، یک ورودی RS-232C، یک ورودی کامپیوتری RGB است.
یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار برجسته‌ی LB5RT مجهز بودن به قابلیت Simplink است. Simplink قابلیتی ‌است که از طریق کابل HDMI امکان کنترل هر دستگاه جانبی را که به تلویزیون شما متصل شده باشد، با همان کنترل تلویزیون فراهم می‌آورد. (ویژگی Simplink فقط مختص محصولات LG می باشد و برای برند های دیگر تعریف نشده است.)
و در آخر باید به امکان نصب و آموزش رایگان مانیتورهای ال‌سی‌دی ال‌جی اشاره کرد که راحتی و اطمینان خاطر را برای مشتری به ارمغان می‌آورد

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:40 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام دوست عزیز
من خواستم وب لاگی با این نام (چشم انداز)بگیرم که پیش تر شما گرفته بودید لطفا اگه زمانی خواستید از وب لاگتون صرف نظر کنید به من بگید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد